| تجارب زیستی من از درس پژوهی آموزش مهارت ساعد در والیبال |
| کد مقاله : 1426-3RDPECONF |
| نویسندگان |
|
زهرا روحانی راوری1، پروانه خواجه پور *2 1دانشجوی کارشناسی آموزش تربیت بدنی، گروه تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، کرمان، ایران 2استادیار تربیت بدنی، گروه آموزش تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، کرمان، ایران. |
| چکیده مقاله |
| هدف از پژوهش حاضر، تجارب زیستی من از درس پژوهی آموزش مهارت ساعد در والیبال در دانشگاه فرهنگیان بود. این پژوهش از منظر هدف، کاربردی است و روش پژوهش کیفی است. درس پژوهی باعث افزایش تعاملات حرفهای و تبادل دانش بین دانشجو معلمان شده و به توانمندسازی آنان کمک میکند. این تحقیق نشاندهنده اهمیت درس پژوهی در توسعه حرفهای و ارتقاء کیفیت آموزش است و توصیه میکند که این رویکرد به عنوان یک ابزار کلیدی در برنامههای تربیت معلم مورد توجه قرار گیرد. بررسی تاثیر درس پژوهی بر خودکارآمدی و توانمندسازی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، از چند جنبه حائز اهمیت است. نخست، این تحقیق میتواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف فرآیندهای آموزشی در این دانشگاه کمک کند. دوم، نتایج این پژوهش میتواند به تدوین راهکارهایی برای بهبود برنامههای آموزشی و ارتقاء حرفهای دانشجو معلمان منجر شود. سوم، این تحقیق میتواند به ایجاد بستری برای توسعه پژوهشهای بیشتر در زمینه تاثیر درس پژوهی در سایر حوزههای آموزشی کمک کند. |
| کلیدواژه ها |
| تجارب زیستی، درس پژوهی، دانشجو معلمان |
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
